Agia Galini - Work and travel Creta



Agia Galini
este o statiune mica, retrasa,linistita cu cativa cretani localnici iar in rest turisti relaxati. Locatie: sudul Cretei, la Marea Libiei.

Cladirile vechi, desi poate unele nelocuite, sunt foarte curate si bine intretinute. Lucrate in piatra, sunt racoroase si placute, si ca interior, si ca refugiu de caldura de la pranz.

  • Ajungi la Agia Galini pe drumul dinspre Rethymno, dupa circa 40 de minute de serpuit agale printre munti vi se va deschide in fata ochilor Marea Libiei. Dupa care veti face dreapta si veti intra direct in oraselul aflat pe o faleza destul de inalta.


    In Agia Galini, dimineata cretanului incepe in jurul dupa-amiezii. Asta nu inseamna ca in statiune este viata de noapte a la Ibiza. Si chiar daca restaurantele si tavernele sunt deschise pana tarziu in noapte, ele sunt linistite.
    Statiunea este in sudul Cretei, deci amatorii de distractii si discoteci nu prea au ce cauta aici. Spun asta pentru ca zona de sud se adreseaza strict familiilor cu copii sau celor fara, care vor doar relaxare ori plimbare.
    De altfel, in toate statiunile din sudul Cretei, inclusiv Agia Galini, nu vei fi deloc asaltat de ‘ospatarii’ cretani ca sa le intri la taverna, asa cum se intampla in nordul insulei, ci pur si simplu te poti uita cat vrei pe meniu fara ca cineva sa te sufoce cu insistente.
    Cu exceptia statiunii Matala (care are o plaja superba, preferata de familiile cu copii, si inca una mult mai lunga alaturi), plajele din sud sunt pietroase. Nici in apa nu poti intra fara sandale care sa te protejeze.

  • Zona sudica mai este remarcabila prin ceva: drumurile si potecile nu sunt ticsite doar cu flori, ca si in nord, ci si cu livezi de maslini.


  • HARTA INTERACTIVA A CRETEI:

3 Responses
  1. geanyna Says:

    buna..m-am inscris la work&travel grecia pt insula creta prin mike's agency.am trimis actele la ei si astept sa imi trimita contractul de mediere,dupa care sa imi caute job si cik in lluna mai sa plec impreuna cu 2 prieteni cu care m-am inscris.m-am interesat si de situatia ei financiara si este ok,are toate actele in regula la registrul comertului si itm dar as vrea niste pareri despre aceasta agentie..dak se tine de cuvant sau sunt doar vb in vant..si dak vom avea probleme sau nu...mersi anticipat


  2. Anonymous Says:

    mie mi-a dat teapa in 2008. sa ai grija


  3. Anonymous Says:

    ma gandesc sa plec si eu cu ei in statele unite dar nu vad pareri prea bune despre ei